Home | Bekeren van wat??? | Wet en Genade | Wedergeboorte | Geboden NT | Wat is geloof | Gemeente | Sjabbat of zondag | Israël | over Bijbels | Gebed | Evangelisatie | Chick traktaatjes o.a.Israël | Verdrukking | Zonde | >>>>JEWS >>>>MESSIAH<<<<<< | Waarop vertrouwen wij? | Spurgeon | wich way do you choose | Yeshua = God

Gemeente 

Het is erg belangrijk (en Bijbels) voor u om tot een gemeente te behoren. Als u tot geloof bent gekomen, hebt u de Heilige Geest ontvangen. Hij is uw Gids en Onderwijzer. Hij leidt u bewust en onbewust en alleen Hij weet wat de perfecte gemeente voor u is. Volmaakte gemeentes bestaan hier niet op aarde. Een goed boek om te lezen, is het boek van John Bevere: "valstrik van de duivel". Dit boek verteld o.a. dat u nooit zomaar van gemeente moet wisselen, zonder dat God u daar duidelijk in leidt. Deze link verwijst naar dit boek: http://www.freedom-ministries.nl/index.php?l=product_detail&p=143  Het gevaar van het verlaten van een kerk of synagoge, zonder dat u hier duidelijk Gods leiding in ervaart, is dat u een kerkhopper wordt. Als het u ergens niet bevalt, dan gaat u weer naar de volgende kerk. U zult nergens wortelen en dit is levensgevaarlijk voor uw geloofsleven. Vandaar dat een duidelijke bekering, voor iemand van levensbelang is! (Mattheus 22:14 Want velen zijn geroepen, maar  weinigen uitverkoren

Hoe staat het in uw gemeente??? (zie onderstaande foto), we zien dat de meeste gemeentes zich langzaam maar zeker scharen (veelal onbewust) achter de leer van Rome, dit is het uiteindelijke. doel: http://anonhq.com/muslims-jews-and-christians-to-get-one-worship-house-in-berlin-soon-video/   

 Een preekje van de Rabbijn de priester en de imam: javascript:void(0);/*1548746554867*/

>>>>>>> WAKE UP CHURCH!!!!!!!! 

 filmpje van 10 minuten (eigenlijk een must see) javascript:void(0);/*1466144856863*/

 Quote : entertainment is the Devils substitute for THE JOY OF THE LORD  oftewel entertainment is de duivelse vervanging voor DE VREUGDE DES HEEREN

 

Laatste wijziging op: 29-01-2019 08:45